rijbewijs halen voor een vastprijs!!

  • start-trendy

    Wat is all-in?

    All-in wil zeggen dat je voor één vaste prijs je rijbewijs kan halen.

    Is dit ook inclusief examens?

    Ja dit is incl. theorie-examen en praktijkexamen.

    Hoeveel lessen zijn dit dan?

    Bij het all-in pakket krijg je zoveel lessen als je nodig hebt of zelf wil nemen. Dit kunnen 30, 50 of zelfs 100 lessen zijn, het maakt ons niet uit hoeveel lessen je wil nemen.

    En herexamens dan?

    Die zitten ook inbegrepen bij het all-in pakket. Maar laten we vooral zorgen dat je die niet nodig zal hebben.

    Verder krijg je dit aanbod van ons zwart op wit van Verkeersschool Start-Trendy.

    www.start-trendy.nl

    Vandaag aanmelden, volgende maand je rijbewijs!

  • jan

    je rijbewijs halen in een maand,hoe dom kan je wezen,om dit de mensen wijs te maken.ik heb mijn rijbewijs gehaald dat ik 18 jaar was,ik betaalde toen 6.50 per uur in een renauld 8.ik heb daar wel 6 maanden over gedaan.1 keer gezakt.toen die tijd waren er lang niet zoveel auto's op de weg , dan nu toch.maar mijn rijschoolhouder Co Fontijn leerde mij wel het voertuig beheersen.ik zie rijschoolhouders met reclame op hun voertuigen staan JE RIJBEWIJS IN 10 DAGEN,AAN ME HOELA.IK …..ik ben ze tegen gekomen met instucteurs van het vrouwelijke en daar is niets mis mee,maar nieuwmand kan mij wijs maken dat dit doorgewinterde instructeurs zijn,kan ook niet,want ze hebben zelf 1 jaar zelf hun rijbewijs.als er iemand hier in amsterdam eenleswagen 2 uur zal volgen dan kom je erachter dat hel allemaal zukkels zijn,,,,,,ne zakke vullers,niet meer en zeker niet minder.

  • Ton

    Waarschuwing!!!

    Rijschool Start-trendy. Begin hier niet aan!!!!

    Je hebt te maken met een oplichter.

    Als je het pakket betaald hebt, komt hij 1 keer opdagen en daarna niet meer.

    en als je dan je geld terugvraagt dan krijg je alleen maar smoezen.

    Maar je geld is weg..